مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 11:452023-11-13سياسي

سردار رفیعی آتانی: «منابر روحانیون» سنگرهای دفاع از ارزش های دینی و اسلامی است


فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: روحانیون در بطن و متن انقلاب اسلامی نقش اساسی دارند به طوری که بنا بر فرمایش امام راحل، رساله های علمیه و عملیه روحانیون با مرکب و خون شهادت نوشته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در مراسم تکریم و معارفه مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین که پیش از ظهر امروز در سالن حضرت زهرا(س) سپاه برگزار شد، اظهار کرد: استان قزوین در همه مقاطع نورانی با همراهی بلند آوازگان و افراد پیشتاز و موثرش برای حفظ و اعتلای نظام و انقلاب نقش آفرینی داشته و در این مسیر، شهدای بسیاری را تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.

  وی افزود: هر آنچه که در این میدان بدست آورده ایم مرهون امام عظیم الشان انقلاب هستیم و هر آنچه که امروز در میدان کنونی انقلاب داریم به برکت هدایت حکیمانه مقام  معظم رهبری است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: ما قزوینی ها مفتخر هستیم نام سپاه استان که برای آماده سازی ظهور ولایت عظما در سازمان رزم سپاه انقلاب اسلامی قرار دارد، مزین به نام حضرت صاحب الامر(عج) است.

این مقام ارشد نظامی در ادامه با اشاره به اهمیت جایگاه روحانیون در پیروزی و تثبیت انقلاب، اذعان کرد: روحانیون در بطن و متن انقلاب اسلامی نقش اساسی دارند ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار رفیعی آتانی: «منابر روحانیون» سنگرهای دفاع از ارزش های دینی و اسلامی است

سردار رفیعی آتانی: «منابر روحانیون» سنگرهای دفاع از ارزش های دینی و اسلامی است