مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 13:302023-10-30اقتصادي

تعرفه 87 درصد کالاها بین ایران و اوراسیا صفر خواهد شد


مشاور امور بین الملل و توافقنامه های تجاری سازمان توسعه تجارت ایران با بیان اینکه احتمالا بعد از رویداد نمایشگاه و پیش از پایان سال جاری میلادی، - مشاور امور بین الملل و توافقنامه های تجاری سازمان توسعه تجارت ایران با بیان اینکه احتمالا بعد از رویداد نمایشگاه و پیش از پایان سال جاری میلادی، موافقت نامه تجارت آزاد ایران و اوراسیا امضا خواهد شد، گفت: با اجرای موافقت نامه تجارت آزاد، تعرفه 87 درصد کالاها صفر خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اخیرا نشست هماهنگی دومین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا که قرار است 13 تا 16 آذرماه برگزار شود، از سوی سازمان توسعه تجارت برگزار شد.

در این رابطه سیدمحمد صادق قنادزاده، معاون ارتقای کسب وکارهای بین المللی سازمان توسعه تجارت، گفت: تلاش ما این است که نتایج به دست آمده از اقدامات ایران در زمینه های مختلف را با انعقاد قرارداد بین ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا همزمان کنیم تا با تجارت آزادی که بین ایران و کشورهای اورسیا شکل خواهد گرفت، از ظرفیت های به وجود آمده به صورت مشترک استفاده کنیم.

معاون ارتقای کسب و کارهای بین المللی سازمان توسعه تجارت تصریح کرد: اگر چه محوریت نمایشگاه آینده با ایران و اوراسیا خواهد بود، اما تلاش ما این است که این نمایشگاه تنها به حضور ایران و پنج کشور حاضر در قرارداد اوراسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعرفه 87 درصد کالاها بین ایران و اوراسیا صفر خواهد شد

تعرفه 87 درصد کالاها بین ایران و اوراسیا صفر خواهد شد