مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 10:502023-11-09اقتصادي

شروع صادرات ماهیان خاویاری از مازندران


در پی تعاملات اقتصادی دو کشور روسیه و ایران و سفر دولتمردان مازندرانی به روسیه فرصتی ایجاد شد تا صادرات محصولات کشاورزی به ویژه آبزیان، لبنیات و گوشت و مرغ را به کشورهای حاشیه خزر شاهد باشیم.

- در اجرای این دیپلماسی تیمی از اداره کل دامپزشکی مازندران به منظور برگزاری دوره های آموزشی به همراه بخش خصوصی به روسیه سفر کردند تا محصولات صادرات محور بخش دامپروری و آبزیان براساس محورهای صنعت غذایی دو کشور باشد.

از این رو تجار و بازرگانان مازندران برای دست یابی به بازار هدف در کشورهای حاشیه خزر تلاش وافری دارند تا از این فرصتی که در دولت سیزدهم ایجاد شده است برای تولیدات صادرات محور استفاده کنند.

سرپرست اداره کل دامپزشکی مازندران امروز در بازدید از واحد تولیدی محصولات آبزیان در شهرک صنعتی میرود بابلسر در جمع خبرنگاران درخصوص سفر آموزشی که روزهای اخیر به روسیه داشتند پرداخت و گفت: در این سفر چهار روزه تمامی موازین استانداردهای مورد نظر دامپزشکی روسیه در واردات محصولات غذایی از جمله آبزیان در قالب دوره های آموزشی مورد بررسی قرار گرفت.

حمزه آقاپور کاظمی اظهار کرد: در این سفر، قرارداد صادرات نخستین مرحله آبزیان از گونه ماهی خاویاری به میزان 160تن به ارزش حدود سه میلیون دلار عملی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع صادرات ماهیان خاویاری از مازندران

شروع صادرات ماهیان خاویاری از مازندران