مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 13:052023-11-06اجتماعي

آسمان همدان تا پایان هفته «صاف» است


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان اعلام کرد: از امروز تا اواخر هفته آسمان استان عمدتاً صاف و در اواسط روز کمی ابری خواهد بود و وزش باد را به شکل معمول و ملایم خواهیم داشت.

- ایسنا/همدان کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان اعلام کرد: از امروز تا اواخر هفته آسمان استان عمدتاً صاف و در اواسط روز کمی ابری خواهد بود و وزش باد را به شکل معمول و ملایم خواهیم داشت.

روح الله زاهدی در گفت وگو با ایسنا، پیرامون وضعیت جوی استان اظهار کرد: طی پنج روز گذشته در نقاط مختلف استان شاهد بارش هایی بودیم و به طور میانگین 28 میلی متر در سطح استان بارش داشتیم.

وی افزود: در پهنه شهرستانی، شهرستان بهار با 38 میلی متر بیشترین میزان بارش و شهرستان های ملایر و درگزین با 21 میلی متر کمترین میزان بارش را داشتند.

زاهدی با بیان اینکه در شهرستان همدان هم 30 میلی متر آورده سامانه بارشی برای استان بوده است، خاطرنشان کرد: به شکل نقطه ای بیشترین بارش را در بزرول نهاوند به میزان 70 میلی متر داشتیم.

وی مطرح کرد: امروز صبح، روز نسبتاً خنک و سردی را آغاز کردیم به طوریکه کمینه و بیشنیه دما در ایستگاه فرودگاه همدان بین 2 و 16 درجه سلسیون در نوسان بوده و در این مدت رزن و فامنین با یک درجه سلسیوس به عنوان خنک ترین ایستگاه به ثبت رسیده اند و نهاوند با 19 درجه سلسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسمان همدان تا پایان هفته «صاف» است

آسمان همدان تا پایان هفته «صاف» است