مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 17:402023-10-26سياسي

طوفانی در فضای مجازی برای انتقال پیام انقلاب اسلامی برپا شود


نماینده ولی فقیه در استان فارس با تأکید بر لزوم انتقال پیام و منطق انقلاب اسلامی به دنیا گفت: امروز طوفان الاقصی راه افتاده است و در فضای حقیقی، - ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در استان فارس با تأکید بر لزوم انتقال پیام و منطق انقلاب اسلامی به دنیا گفت: امروز طوفان الاقصی راه افتاده است و در فضای حقیقی، رسانه ای و مجازی هم نیاز به طوفان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، آیت الله لطف الله دژکام امروز، 4 آبان در مراسم افتتاحیه دوره تربیت مدرس معارف و اندیشه های اسلامی در کلام رهبری گفت: عنوان معارف انقلاب اسلامی موضوعی است که به نظر می آید در جامعه جا افتاده است و موضوع بحث بنده نیز در حدود 40 خطبه همین بوده که از بیانات مقام معظم رهبری بوده است.

وی افزود: امروز جمعی شکل گرفته است که می خواهند مدرس معارف انقلابی اسلامی باشند و سایرین را آموزش دهند و تربیت کنند برای اینکه در جاهای مختلف بتوانیم از حضور آنان استفاده کنیم.

آیت الله دژکام با بیان اینکه مهم ترین مسئله این است که این کار خالصانه انجام گیرد، چون کاری که خالص برای خدا نیست، هر چه هم که پر زرق و برق باشد در آخر به جایی نمی رسد، گفت: یاد گرفتن معارف انقلاب اسلامی برای خدا مهم است، هرچند ممکن است کسی به نحو دیگری به این قضایا نگاه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفانی در فضای مجازی برای انتقال پیام انقلاب اسلامی برپا شود

طوفانی در فضای مجازی برای انتقال پیام انقلاب اسلامی برپا شود