مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 10:152023-11-14اقتصادي

قهر اسپانسرها با ورزش کرمانشاه


طی یک قرن اخیر، ورزش از شکل سنتی و رایج خود در بین مردم، به صنعتی بسیار قدرتمند تبدیل شده که شرکتها و کارخانجات زیادی برای سرمایه گذاری در آن پای کار آمده اند.

- امروزه صاحبان برندها و کارخانجات مختلف دنیا میلیون ها دلار را هزینه ورزشکاران و تیم های ورزشی محبوب می کنند تا بتوانند برند خود را به نمایش بگذارند.

بسیاری از شرکت ها و کارخانجات به این نتیجه رسیده اند که انجام تبلیغات به شیوه های قدیمی برای جلب مشتریان دیگر جوابگو نیست، بنابراین حمایت از یک رویداد، ورزشکار مطرح و یا یک تیم ورزشی را برعهده می گیرند، تا آنها نیز با نشان دادن برند آن شرکت یا کارخانه، توجه طیف وسیعی از تماشاچیان را به سوی محصولشان جلب کنند.

از طرفی، ورزشکاران مطرح، رویدادها و تیم های ورزشی نیز با حمایت های مالی همین شرکت ها و کارخانجات می توانند فعالیت های ورزشی خود را با قدرت هرچه بیشتر ادامه دهند.

در واقع این روزها حمایت شرکت ها و کارخانجات از ورزشکاران و تیم های ورزشی معامله ای دو سر برد محسوب می شود، از یک طرف آنها برندهایشان را در معرض دید گروه زیادی از مردم می گذارند و از طرفی دیگر تیم های ورزشی هم با همین حمایت ها به حضورشان در رقابت های مختلف ادامه می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهر اسپانسرها با ورزش کرمانشاه

قهر اسپانسرها با ورزش کرمانشاه