مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 15:002023-11-19اقتصادي

برگزاری مراسم قرعه کشی «جشنواره یک حساب،چند رویا» در بانک ملی ایران


مراسم قرعه کشی «جشنواره یک حساب،چند رویا» ویژه مشتریان زیر 18 سال بانک ملی ایران برگزار شد و 114 برنده خوش شانس این جشنواره معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران،بهرام واقفی رییس اداره کل بانکداری تجاری در این مراسم با تاکید بر اهمیت مشتریان کودک و نوجوان و منابع مشتریان در این بخش،گفت:همانگونه که مدیریت عالی بانک بارها بر اهمیت بانکداری خرد و جذب منابع مشتریان در این بخش تاکید کرده اند،باید مطابق با نیازهای مشتریان کودک و نوجوان نیز محصولات و خدمات مناسب ارائه کنیم.

وی افزود: برگزاری موفق این جشنواره نشان داد که با کار خوب و مبتنی بر شناخت دقیق مشتریان،نتایج خوبی به دست می آید و امیدوارم این جشنواره ها با برنامه و امکانات قوی تری تداوم یابد.

حسن ترکتاز رییس اداره کل بانکداری خرد و کسب و کارهای کوچک نیز در این مراسم گفت: این جشنواره بسیار خوب و مهمی بوده است که با موفقیت به اجرا در آمد.

وی افزود:این جشنواره با دو هدف آشنایی کودکان و دانش آموزان با امور بانکی و جذب آنها به عنوان مشتریان بانک ملی ایران و همچنین جوانگرایی و جذب جوانان برگزار شد.

وی با اشاره به ترکیب سنی مشتریان بانک ملی ایران،بیان کرد: قشر جوان انتظار دارد تا بانک،خدمات به روزی به آنها ارائه کند؛ بر همین اساس باید برای جذب آنها ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم قرعه کشی «جشنواره یک حساب،چند رویا» در بانک ملی ایران

برگزاری مراسم قرعه کشی «جشنواره یک حساب،چند رویا» در بانک ملی ایران