مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 15:352023-11-19سياسي

چرا اهواز باز هم دچار آبگرفتگی شد؟


عضو شورای شهر اهواز با اشاره به پروژه های اجرا شده برای ساماندهی آبگرفتگی ها گفت: وضعیت آبگرفتگی ها نسبت به سال گذشته بهتر و روند رو به بهبود بوده است اما انتظار می رود آبفا و شهرداری نقاط دچار آبگرفتگی در پی بارندگی اخیر که قابلیت اصلاح دارند را سریعتر اصلاح کنند.

- ایسنا/خوزستان عضو شورای شهر اهواز با اشاره به پروژه های اجرا شده برای ساماندهی آبگرفتگی ها گفت: وضعیت آبگرفتگی ها نسبت به سال گذشته بهتر و روند رو به بهبود بوده است اما انتظار می رود آبفا و شهرداری نقاط دچار آبگرفتگی در پی بارندگی اخیر که قابلیت اصلاح دارند را سریعتر اصلاح کنند.

سیاوش محمودی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آبگرفتگی معابر در بارندگی اخیر اظهار کرد: در پی این شرایط، اظهارنظرهای مختلفی شد و برخی مسئولان نکاتی را گفتند؛ اظهارنظرها باید منصفانه و کارشناسی باشند.

باید فرآیند اقدامات آبفا و شهرداری در خصوص دفع آب های سطحی و شبکه فاضلاب بررسی شود و ببینند فرآیندها مثبت هستند یا عقب گرد دارند.

وی با اشاره به پروژه های اجرا شده برای ساماندهی آبگرفتگی ها افزود: برخی می گویند چرا مجددا آبگرفتگی رخ داده است اما مگر قرار بود با اجرای این پروژه ها دچار آبگرفتگی نشویم؟ بنا بر اعلام مدیرعامل آبفای خوزستان تاکنون 60 درصد شبکه فاضلاب اهواز اجرا شده است بنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا اهواز باز هم دچار آبگرفتگی شد؟

چرا اهواز باز هم دچار آبگرفتگی شد؟