مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 10:552023-10-24اقتصادي

برای افزایش سهم تعاون باید کار بزرگی صورت بگیرد


مدیرعامل بانک توسعه تعاون با بیان اینکه رویکرد تاسیس بانک این بوده که اقتصاد تعاونی رشد کند، تاکید کرد: برای تحقق سهم 25 درصدی بخش تعاون در اقتصاد ملی لازم است کار بزرگی صورت گیرد و سرمایه بانک تقویت شود.

- مدیرعامل بانک توسعه تعاون با بیان اینکه رویکرد تاسیس بانک این بوده که اقتصاد تعاونی رشد کند، تاکید کرد: برای تحقق سهم 25 درصدی بخش تعاون در اقتصاد ملی لازم است کار بزرگی صورت گیرد و سرمایه بانک تقویت شود.

محمد شیخ حسینی در گفت وگو با ایسنا، درباره امکان تحقق سهم 25 درصدی بخش تعاون در اقتصاد ملی اظهار کرد: معتقدم اقتصاد کشور این ظرفیت را دارد که 25 درصد اقتصاد را تعاونی کند.

اقتصاد تعاونی، اقتصاد انسان محور و مبتنی بر اصول و ارزش های انسانی و اجتماعی است و در همه دنیا حتی در اقتصاد سرمایه داری هم به اقتصاد تعاونی به واسطه مردمی بودنش توجه می شود.

وی ادامه داد: در کشورهای غربی مثل آمریکا و کشورهای پیشرفته آسیایی مثل ژاپن، هندوستان و چین اقتصاد تعاونی مورد توجه قرار گرفته و در کشور ما هم خواستگاه اصلی تعاونی های سنتی در منطقه ایران و بین النهرین قدیم بوده است.

او با بیان اینکه تعاون در آموزه های دینی جایگاه ویژه ای دارد و در قانون اساسی به آن اشاره شده است، اظهار کرد: بانک توسعه تعاون با این رویکرد تاسیس شده که اقتصاد تعاونی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای افزایش سهم تعاون باید کار بزرگی صورت بگیرد

برای افزایش سهم تعاون باید کار بزرگی صورت بگیرد