مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 10:402023-11-14اجتماعي

اصفهان تافته جدا بافته ایران زمین است / در مظان اتهام های عجیب وغریب قرار گرفتم


ما در مورد کوچه بخشداری چه گفتیم؟ اینجا یک خیابان 20 متری مصوب داشته که ما آن را مدیریت کردیم و گفتیم 16 متر اما با حفظ دانه های تاریخی؛ یعنی بعضی جاها این عرض به 12 متر تقلیل پیدا می کند.

- ایسنا/اصفهان ما در مورد کوچه بخشداری چه گفتیم؟ اینجا یک خیابان 20 متری مصوب داشته که ما آن را مدیریت کردیم و گفتیم 16 متر اما با حفظ دانه های تاریخی؛ یعنی بعضی جاها این عرض به 12 متر تقلیل پیدا می کند.

چه اتفاقی خواهد افتاد؟ دانه تاریخی حفظ خواهد شد و مردم از آن مصیبت رها می شوند.

​جمله های بالا، بخش دیگری از صحبت های علیرضا ایزدی، مدیرکل سابق میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان با خبرنگار ایسنا است.

در بخش اول این گفت وگو، به مباحثی شامل چگونگی تصدی مسئولیت ایزدی به عنوان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان و مهم ترین چالش ها و نیاز استان از نگاه وی در زمینه های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اشاره شد.

او همچنین دستاوردهایش در مدت 20 ماه مسئولیت خود در اصفهان را تشریح کرد و واگذاری کارخانه ریسباف به وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را یکی از آن ها دانست؛ ایزدی همچنین به میزان اعتبارات این اداره کل در زمان تحویل آن به مدیرکل فعلی اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان تافته جدا بافته ایران زمین است / در مظان اتهام های عجیب وغریب قرار گرفتم

اصفهان تافته جدا بافته ایران زمین است / در مظان اتهام های عجیب وغریب قرار گرفتم