مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 05:202023-11-15بين الملل

بالا گرفتن اختلاف بین زلنسکی و ارتش اوکراین


مشاور سابق ولودیمیر زلنسکی فاش کرد، او به دلیل خودداری از پذیرش به بن بست خوردن ضدحمله اوکراین علیه روسیه با سران ارتش کشورش به اختلاف برخورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، آلکسی آرستوویچ ، دستیار سابق ولودیمیر زلنسکی گفت، بین این رییس جمهور اوکراین و مقامات ارشد ارتش کشورش  به دلیل خودداری زلنسکی از پذیرش به بن بست خوردن ضد حمله کی یف که بسیار درباره آن رجزخوانی کرده، نزاعی به وجود آمده است.

آرستوویچ در مصاحبه با روزنامه اسپانیایی ال موندو به ارزیابی اخیر والری زالوژنی ، فرمانده کل ارتش اوکراین مبنی بر اینکه درگیری با روسیه به بن بست برخورده اشاره کرد.

این ارزیابی بعدا واکنش گسترده رسانه های غربی را در پی داشته و حتی بر اساس گزارش ها بین برخی از حامیان کی یف وحشت ایجاد کرد.

مشاور سابق زلنسکی بیان کرد: نزاعی بین رییس جمهور و ارتش اوکراین ایجاد شده است.

اما این زالوژنی بود که حقیقت را گفت.

حالا ما در وضعیتی هستیم که فرمانده کل ارتش اوکراین یک نظر درباره جنگ و چشم انداز پیروزی می دهد و در طرف دیگر رییس جمهور اوکراین نظر کاملا متفاوتی ارائه می کند.

این یک وضعیت عادی نیست.

زلنسکی اوایل ماه جاری میلادی با ارزیابی زالوژنی درباره ضدحمله اوکراین مخالفت کرد هر چند اذعان کرد که اوکراین در موضع متفاوت قرار گرفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالا گرفتن اختلاف بین زلنسکی و ارتش اوکراین

بالا گرفتن اختلاف بین زلنسکی و ارتش اوکراین