مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 14:552023-11-04اجتماعي

هواشناسی یزد هشدار نارنجی داد/احتمال بارش برف در ارتفاعات


هواشناسی یزد ضمن اعلام هشدار نارنجی، تشدید فعالیت سامانه بارشی در استان را از عصر امروز تا فردا یکشنبه پیش بینی کرد و از مردم و مسئولان خواست نسبت به این رخداد هوشیار باشند.

- ایسنا/یزد هواشناسی یزد ضمن اعلام هشدار نارنجی، تشدید فعالیت سامانه بارشی در استان را از عصر امروز تا فردا یکشنبه پیش بینی کرد و از مردم و مسئولان خواست نسبت به این رخداد هوشیار باشند.

هواشناسی استان یزد براساس بررسی و تحلیل آخرین نقشه ها و مدل های هواشناسی برای از عصر امروز شنبه و طی فردا یکشنبه با فعالیت موج جوی در استان بارندگی بعضاً رگبار و رعد و برق و در ارتفاعات با احتمال برف، همراه با تندباد و متعاقب آن کاهش دما و مه صبحگاهی پیش بینی کرد.

هواشناسی ضمن اعلام هشدار سطح نارنجی در رابطه با تشدید فعالیت سامانه بارشی در روز یکشنبه عمدتاً در شهرستانهای تفت، مهریز، بافق، بهاباد، مروست و هرات، نسبت به بروز اختلال در سفرهای بین شهری، جاری شدن روانآب یا آب گرفتگی معابر، وزش باد شدید موقت، صاعقه و خسارت به سازه های موقت هشدار داده است.

در همین رابطه نیز راجع به آمادگی دستگاه های اجرایی و امدادی، پاک سازی دهانه پل ها، لایروبی کانال ها و آب روها، اجتناب از سفرهای غیرضروری، پرهیز از تردد و اتراق در حاشیه و بستر رودخانه ها و مسیل ها و عدم فعالیت های کوهنور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هواشناسی یزد هشدار نارنجی داد/احتمال بارش برف در ارتفاعات

هواشناسی یزد هشدار نارنجی داد/احتمال بارش برف در ارتفاعات