مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 09:302023-10-23اقتصادي

کاهش 40 درصدی تصادفات منجربه فوت در جاده های برون شهری استان سمنان


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان از کاهش 40 درصدی تصادفات منجربه فوت درجاده های این استان پهناور خبر داد.

- محمد حمیدی یکم آبان ماه در نشستی با مسوولان شهرستان شاهرود از تلاش برای کاهش سوانح و تلفات جاده ای خبر داد و اظهار کرد: اقدامات مسوولان استان در این حوزه منجر به کاهش بیش از چهل درصدی تلفات جاده ای در محورهای برون شهری این استان طی بازه زمانی 10ماهه ی اخیر و از ابتدای آذرماه 401 تا مهرماه 402 شده است.

وی به نقش دستگاه های مختلف اجرایی در این مهم پرداخت و تصریح کرد: از زحمات دستگاه های مرتبط در این حوزه و از جمله پلیس راه و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و دیگر دستگاه های مسوول که نقش تعیین کننده ای در این حوزه داشتند قدردانی می کنیم .

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان با بیان اینکه تصادفات سالانه هزینه های زیادی به کشور تحمیل می کنند بر لزوم برنامه ریزی برای کاهش بیشتر سوانح جاده ای در استان تاکید کرد.

وی با اشاره به عبور سالانه بیش از 20 میلیون زائر از محورهای استان خاطرنشان کرد: محورهای استان از جمله محورهای پرتردد در کشور هستند.

حمیدی افزود: بیش از 600 کیلومتر از محور پرتردد تهران-مشهد در استان سمنان واقع شده است وی به تعدد تصادفات در محورهای شرق استان اشاره و یادآوری کرد: در همین راستا کمیته ای متش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 40 درصدی تصادفات منجربه فوت در جاده های برون شهری استان سمنان

کاهش 40 درصدی تصادفات منجربه فوت در جاده های برون شهری استان سمنان