مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 10:452023-11-04سياسي

فیروزآبادی ها پای آرمان های انقلاب


در راهپیمایی یوم الله 13 آبان فیروزآباد، پیر و جوان، دانش آموز و دانشجو قامت راهپیمایی بستند و یکصدا فریاد مرگ بر استکبار سر دادند و خشم و نفرت خود را علیه استکبار جهانی به نمایش گذاشتند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فیروزآباد، بار دیگر راهپیمایی یوم الله 13 آبان این شهرستان در روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی حماسه ماندگار شد و خیل عظیم حضور مردم همیشه در صحنه و غیور فیروزآبادی سیلی محکمی به استکبار و دشمنان قسم خورده بود.

در این مراسم پیر و جوان، دانش آموز و دانشجو قامت راهپیمایی بستند و یک صدا فریاد مرگ بر استکبار سر دادند و خشم و نفرت خود را علیه استکبار جهانی به نمایش گذاشتند.

مردم ولایتمدار فیروزآباد بار دیگر با رهبر معظم انقلاب و آرمان های شهدا تجدید بیعت کردند و پرچم ایران را به اهتزاز در آورده اند.

شرکت کنندگان با حضور شکوهمند، وحدت بخش و دشمن شکن خود در مراسم یوم الله 13 آبان پیام آور عرق به ایران اسلامی و عشق به رهبر انقلاب شدند.

حضور پرشور نوجوانان به ویژه دهه هشتاد و نود در راهپیمایی یوم الله 13 آبان مثال زدنی بود و شعارهای دندان شکن با مشت گره کرده سر می دادند.

شعارهایی چون مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، تا آخر ایستادیم، جنایات و کودک کشی های اخیر و این روزهای اسراییل در غزه را محکوم کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیروزآبادی ها پای آرمان های انقلاب

فیروزآبادی ها پای آرمان های انقلاب