مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 21:012023-11-06فرهنگي

سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبیک معرفی شد


سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک معرفی و منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبیک، در جلسه ای که ظهر امروز با حضور حسین براتی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین و حجت الله مددخانی فرماندار شهرستان آبیک در دفتر فرمانداری این شهرستان برگزار شد، محمدصمدی به عنوان سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک معرفی و منصوب شد.

پیش از این، مسعود میرزاپور که به تازگی به عنوان سرپرست معاونت امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین منصوب شده، حدود 10 ماه رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، محمد صمدی سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک سمت های معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان البرز، ریاست مجتمع فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین و ریاست مجتمع فرهنگی و هنری شهر اقبالیه را در کارنامه خود دارد.

ضرورت توجه جدی به اهالی فرهنگ و هنر و رسانه حجت الله مددخانی فرماندار شهرستان آبیک در این مراسم اظهار کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جز دستگاه های عریض و طویل محسوب می شود که ماموریت های متنوعی در حوزه فرهنگی، هنری و رسانه ای بر عهده دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبیک معرفی شد

سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبیک معرفی شد