مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 13:202023-10-28سياسي

می خواهند شمار هنجارشکنان را بیشتر از واقعیت نشان دهند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جحمعه سمنان«ضعف در اجرا» را مهمترین چالش بخش فرهنگ بویژه حوزه عفاف و حجاب دانست و گفت: بر اساس نتایج یک افکارسنجی، - ایسنا/سمنان نماینده ولی فقیه در استان و امام جحمعه سمنان ضعف در اجرا را مهمترین چالش بخش فرهنگ بویژه حوزه عفاف و حجاب دانست و گفت: بر اساس نتایج یک افکارسنجی، بخش عمده ای از مردم حجاب را عامل تحکیم بنیاد خانواده دانسته اند اما از آن سو دشمن تلاش می کند با تبلیغات رسانه ای، مسأله را وارونه جلوه دهد.

  حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی 6 آبان در جمع تعدادی از مدیران این استان اظهار کرد: دشمن تلاش می کند تعداد هنجارشکنان را بیشتر از واقعیت نشان دهد.

وی با اشاره به روایتی از امام حسن عسکری (ع) گفت: امام حسن عسکری (ع) فرمودند خصْلَتانِ لَیْسَ فَوْقَهُما شَیءٌ الاْیمانُ بِاللهِ، وَنَفْعُ الاْخْوانِ دو ویژگی وجود دارد که بالاتر از آنها چیزی نیست: ایمان به خدا و رساندن نفع بیشتر به مردم.

امام جمعه سمنان افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها بر تزریق ایمان به جامعه و امیدبخشی تاکید نموده اند لذا شایسته است دستگاه های متولی به تقویت پایه های ایمانی جامعه بپردازند.

وی خدمت رسانی به مردم را مایه ایجاد امید در جامعه عنوان کرد و گفت: همانطور که در آموزه های دینی نیز تاکید شده، بهترین مردم،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

می خواهند شمار هنجارشکنان را بیشتر از واقعیت نشان دهند

می خواهند شمار هنجارشکنان را بیشتر از واقعیت نشان دهند