مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 12:452023-11-13اقتصادي

تایید طرح های ارتقای بهره وری آب یزد در سازمان ملی بهره وری


معاون آمار و برنامه ریزی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد با اشاره به انتخاب یزد به عنوان استان پایلوت بهره وری کشور، گفت: در همین راستا 10 طرح بهره وری حوزه آب استان مورد تایید سازمان ملی بهره وری قرار گرفته است.

- ایسنا/یزد معاون آمار و برنامه ریزی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد با اشاره به انتخاب یزد به عنوان استان پایلوت بهره وری کشور، گفت: در همین راستا 10 طرح بهره وری حوزه آب استان مورد تایید سازمان ملی بهره وری قرار گرفته است.

جعفر رحمانی در این خصوص اظهار کرد: 25 طرح بهره وری از سوی استان یزد به سازمان ملی بهره وری ارسال شد و در نهایت 10 طرح مورد قبول این سازمان قرار گرفت که طرحهای خط سبز آبرسان، اتاق شیشه ای، بازار آب و نصب کنتور هوشمند جزو طرح های مورد تایید برای استان در حوزه آب است.

وی، طرح خط سبز آبرسان را یکی از مهمترین طرح ها در حوزه بهره وری استان دانست که در این طرح صنایع از پساب و فاضلاب به جای آب های کیفی استفاده خواهند کرد.

رحمانی با بیان اینکه بخش عمده ای از لوله گذاری این طرح انجام شده است، افزود: یکی از نکات مهم و قابل توجه در طرح خط سبز آبرسان توجیه کردن صنایع برای استفاده از پساب است که می تواند بهره وری در حوزه آب صنایع و استان را بالا ببرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید طرح های ارتقای بهره وری آب یزد در سازمان ملی بهره وری

تایید طرح های ارتقای بهره وری آب یزد در سازمان ملی بهره وری