مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 09:452023-11-14بين الملل

سفارت ایران در سئول: رژیم صهیونیستی عامل تروریسم است، نه حماس


سفارت جمهوری اسلامی ایران در سئول با ارسال جوابیه ای به روزنامه سه گه ایلبو کره جنوبی، اظهارات معاون سفیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه با این روزنامه را محکوم کرد.

- سفارت جمهوری اسلامی ایران در سئول با ارسال جوابیه ای به روزنامه سه گه ایلبو کره جنوبی، اظهارات معاون سفیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه با این روزنامه را محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن جوابیه سفارت کشورمان در کره جنوبی مندرج در روزنامه سه گه ایلبو بدین بدین شرح است: سفارت جمهوری اسلامی ایران در سئول، حمله غافلگیرانه حماس به اسراییل را پاسخی مشروع به سرکوب و ارعاب رژیم اسراییل دانست و خاطرنشان ساخت: این اسراییل است که با انجام اقدامات تروریستی ایجاد واهمه می کند.

سفارت ایران در سئول در 11 نوامبر 2023، موضع خود را در مورد مصاحبه معاون سفارت اسراییل در سئول که اظهاراتی را در 06 نوامبر مطرح نموده بود، اعلام کرد.

سفارت ایران در سئول با بیان اینکه حقوق بین الملل، آشکارا حق مقاومت و دفاع مسلحانه در برابر رژیم اشغالگر را به رسمیت شناخته، تصریح کرد: آنچه در 07 اکتبر رخ داد، واکنش و پاسخی به ظلم و ارعاب توسط رژیم صهیونیستی و نقض فاحش اصول و حقوق بین الملل در راستای سکوت غرب بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفارت ایران در سئول: رژیم صهیونیستی عامل تروریسم است، نه حماس

سفارت ایران در سئول: رژیم صهیونیستی عامل تروریسم است، نه حماس