موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 11:552023-10-25سياسي

برخی شوراها موجب کُندی امور شهر شده اند


استاندار کرمانشاه با اشاره به برخی مشکلات درونی در برخی شوراهای اسلامی شهرها در سطح استان، گفت: تداوم این وضعیت می تواند منجر به سلب عضویت و حتی انحلال شورا شود که این وضعیت را نمی خواهیم و از اعضای شوراها انتظار داریم خودشان شان و جایگاه شورا را حفظ کنند.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه با اشاره به برخی مشکلات درونی در برخی شوراهای اسلامی شهرها در سطح استان، گفت: تداوم این وضعیت می تواند منجر به سلب عضویت و حتی انحلال شورا شود که این وضعیت را نمی خواهیم و از اعضای شوراها انتظار داریم خودشان شان و جایگاه شورا را حفظ کنند.

محمدطیب صحرایی، در جلسه امروز (سوم آبان) رییس شورای عالی استان ها با اعضای شورای اسلامی استان کرمانشاه، با بیان اینکه شوراها حلقه میانی مردم و مسئولین هستند، گفت: شوراها با توجه به ارتباط بسیاری که با بدنه جامعه دارند، بهتر در جریان امور شهرها و روستاها بوده و می توانند با پیشنهادات خود به مسئولین و شهرداری ها، راهگشای حل مشکلات مردم باشند.

صحرایی با اشاره به جایگاه بالای شوراها گفت: شوراها نباید تنها به بیان مشکلات اکتفا کرده و باید به مرجع خوب پیشنهاد و راهکار تبدیل شوند.

وی افزود: آنها با اشراف بیشتری که در حوزه انتخابیه خود در شهرها و روستاها دارند، می توانند راهکارهای موثر و کاربردی تری را بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی شوراها موجب کُندی امور شهر شده اند

برخی شوراها موجب کُندی امور شهر شده اند