مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 16:452023-11-18سياسي

اجرای یک هزار و 193 برنامه توسط پایگاه های مقاومت بسیج در خوزستان


فرمانده سپاه حضرت ولی عصر خوزستان گفت: به مناسبت هفته بسیج یک هزار و 193 برنامه در سطح استان خوزستان توسط نواحی مقاومت پایگاه های بسیج برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر خوزستان امروز در نشست خبری کنگره ی ملی شهدای خوزستان با اشاره به فرارسیدن هفته ی بسیج اظهار کرد: بسیج عصاره تلاش مردم است و بسیجیان همواره در تمامی صحنه های انقلاب اسلامی حاضر بودند که شهدای بسیجی شاهدی راستین برای همراهی همیشگی بسیجیان با مردم و نیرو های مسلح هستند.

وی با اشاره به برگزاری برنامه های متعددی در این هفته افزود: یک هزار و 193 برنامه در سطح استان توسط نواحی مقاومت پایگاه های بسیج برگزار می شود که از این تعداد یک هزار و 739  برنامه توسط نواحی بسیج پایگاه ها و بسیج محلات و 203 برنامه توسط بسیج اقشار اجرا خواهد شد.

سردار شاهوارپور خاطرنشان کرد: امسال هفته بسیج با عنوان بسیج امید ملت ایران نامگذاری شده است و 22 برنامه محوری در شهرستان ها به این مناسبت برگزار می شود.

وی ادامه داد: بر این اساس 29 آبان ماه تحت عنوان بسیج، جهاد خدمت، سازندگی، 30 آبان ماه بسیج عزت و افتخار، یک آذر ماه بسیج ولایت انقلابی و تمدن ساز، دوم آذر ماه بسیج مقاومت ایثار و شهادت، سوم آذرماه بسیج ایمان بصیرت انتظار، چهارم آذر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای یک هزار و 193 برنامه توسط پایگاه های مقاومت بسیج در خوزستان

اجرای یک هزار و 193 برنامه توسط پایگاه های مقاومت بسیج در خوزستان