مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 11:552023-10-30اقتصادي

راه اندازی 3 جایگاه بازارچه تعاون روستایی در ایلام


3 جایگاه بازارچه تعاون روستایی در ایلام راه اندازی و تجهیز شده است.

- حمیدرضا شکری مدیرکل تعاون روستایی ایلام، صبح دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: تعاون روستایی استان در مدت زمان کوتاه بستر تحولات در زمینه های مختلف اعم از ساماندهی تشکلها و فعالیت های اقتصادی را در قالب طرح های مورد نیاز آنها تدوین نموده است.

وی افزود: امروز این تشکل ها برنامه محور هستند و فراهم شدن نیازهای تسهیلاتی، در اجرای طرحهای ارایه شده از مهمترین دغدغه تعاون روستایی و تشکل ها تحت پوشش می باشد که امیدواریم با همت حوزه اقتصادی استاندار این مهم مرتفع شود.

مدیرکل تعاون روستایی ایلام در ادامه به تمهیدات اتخاذ شده تعاون روستایی برای تامین میوه شب عید با هدف تنظیم بازار اشاره کرد و گفت: امسال تعاون روستایی در تهیه میوه شب عید به تهیه میوه های با کیفیت ورود خواد کرد و 300 تن میوه را در برنامه خود از طریق اتحادیه ها در بازار استان تهیه و توزیع خواهد کرد.

شکری در ادامه از راه اندازی، تجهیز و ساماندهی 3 جایگاه بازارچه تعاون روستایی در شهر ایلام خبر داد و بیان داشت: این جایگاه ها در ساختمان (شماره یک) جهاد کشاورزی، جنب انبارهای شرکت خدمات حمایتی و جنب ساختمان شماره 2 سازمان جهاد کشاورزی واقع در بلوار جاده مهران ایجاد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 3 جایگاه بازارچه تعاون روستایی در ایلام

راه اندازی 3 جایگاه بازارچه تعاون روستایی در ایلام