مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 10:402023-11-08بين الملل

دسترسی به تصاویر ماهواره ای از غزه محدود شده است


بنا بر گزارش ها، تصاویر ماهواره ای از نوار غزه که به طور منظم در اختیار سازمان های خبری و پژوهشگران قرار می گرفت، در روزهای اخیر به دلیل ادامه جنگ رژیم صهیونیستی علیه حماس در غزه محدود شده است.

- گذرگاه مرزی بیت حانون مرز غزه و جنوب اراضی اشغالی، 8 اکتبر بنا بر گزارش ها، تصاویر ماهواره ای از نوار غزه که به طور منظم در اختیار سازمان های خبری و پژوهشگران قرار می گرفت، در روزهای اخیر به دلیل ادامه جنگ رژیم صهیونیستی علیه حماس در غزه محدود شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وب سایت خبری سمافور گزارش داد که دسترسی به تصاویر ماهواره ای از غزه محدود شده و احتمالا نگرانی امنیتی وجود دارد چون پیش از آن انتشار تصاویری موجب شد تا اطلاعات مهمی در مورد مواضع رژیم صهیونیستی در داخل نوار غزه فاش شود.

رژیم صهیونیستی به دنبال عملیات طوفان الاقصی که نیروهای مقاومت فلسطینی علیه مواضع اشغالگران صهیونیست انجام دادند، غزه را زیر حملات بی امان خود گرفته و این منطقه تحت محاصره که بیش از 10 هزار شهید داده، با کمبود اقلام اساسی از جمله آب و مواد غذایی روبروست و عملا صهیونیست ها در حال نسل کشی در این منطقه فلسطین هستند.

صهیونیست های خشمگین از حملات گردان های عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس، قول دادند تا این گروه فلسطینی را از بین ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دسترسی به تصاویر ماهواره ای از غزه محدود شده است

دسترسی به تصاویر ماهواره ای از غزه محدود شده است