مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 14:402023-11-17سياسي

امام جمعه سمنان: سازمان های حقوق بشری مقابل جنایت های صهیونیست ها سکوت کرده اند


سازمان های حقوق بشری جهان امروز مقابل جنایت های بی شمار صهیونیست ها سکوت پیشه کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، امام جمعه سمنان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز استان سمنان که با حضور شماری از مردم و مسؤولان در میعادگاه نماز جمعه این شهر اقامه شد، با اشاره به تداوم جنایت های ضد بشری رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی و نوار غزه اظهار کرد: امروز جنایت های رژیم صهیونیستی بر کسی پوشیده نیست؛ اما متأسفانه آن هایی که مدعی حقوق بشر هستند، برابر این جنایت های بی شمار سکوت پیشه کرده اند.

وی تصریح کرد: امروز باید پرسید که چرا سازمان های به اصطلاح حامی حقوق بشر در جهان با وجود جنایت های گسترده ای که صهیونیست ها در اراضی اشغالی و نوار غزه صورت می دهند، سکوت کرده اند و موضع قاطعی برابر این جنایت های بی شمار نمی گیرند؟ امام جمعه سمنان گفت: ظلم 75 ساله رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی همچنان ادامه دارد و انتظار می رود که سازمان ملل متحد و سازمان های حقوق بشری جهان برابر این جنایت ها موضع رسمی و قاطعی از خود اعلام کنند.

مطیعی با اشاره به تلاش های گسترده جبهه مقاومت برای مقابله با تلاش های رژیم صهیونیستی در تداوم کشتارهای مردم بی گناه فلسطین اظهار کرد: رزمندگان جبهه مقاومت امروز با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه سمنان: سازمان های حقوق بشری مقابل جنایت های صهیونیست ها سکوت کرده اند

امام جمعه سمنان: سازمان های حقوق بشری مقابل جنایت های صهیونیست ها سکوت کرده اند