مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 14:302023-11-11ورزشي

کنترل درجه داوران بین المللی کشتی ایران در رقابت های قهرمانی کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، با پیگیری های فدراسیون و در جلسه ای که بصورت آنلاین با آقایان آنتونیو سیلوستری و کمال بوعزیز، رییس و نایب رییس کمیسیون اتحادیه جهانی برگزار شد بر مشکلات پیش روی برخی از داوران بین المللی کشتی ایران جهت گذراندن فرایند .

- داوران بین المللی کشتی ایران در رقابت های کشتی آزاد قهرمانی کشور کنترل درجه خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، با پیگیری های فدراسیون و در جلسه ای که بصورت آنلاین با آقایان آنتونیو سیلوستری و کمال بوعزیز، رییس و نایب رییس کمیسیون اتحادیه جهانی برگزار شد بر مشکلات پیش روی برخی از داوران بین المللی کشتی ایران جهت گذراندن فرایند کنترل درجه سالیانه تاکید و پیشنهاد کردند که این فرایند استثنائا در سال جاری درخلال رقابت های قهرمانی کشور به انجام برسد.

این موضوع بصورت رسمی به اتحادیه جهانی کشتی منعکس شد و پس از رایزنی ها و پیگیری های متعدد، در نهایت اتحادیه جهانی کشتی با ارسال ایمیلی به فدراسیون کشتی ایران رسما با این موضوع موافقت کرد.

بر همین اساس آن دسته از داوران بین المللی ایرانی که در سال های 2022 و 2023 کنترل درجه نشده اند و اسامی آن ها در لیست اتحادیه جهانی که قبلاً اعلام شده بود، می توانند بعد از فعال کردن لایسنس داوری خود، جهت کنترل درجه در این مسابقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل درجه داوران بین المللی کشتی ایران در رقابت های قهرمانی کشور

کنترل درجه داوران بین المللی کشتی ایران در رقابت های قهرمانی کشور