مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 09:502023-11-05بين الملل

بیروت: اسراییل با بمباران عمدی تاسیسات جنوب لبنان آب دهها شهرک را قطع کرد


مقامات لبنانی می گویند که رژیم صهیونیستی با بمباران وحشیانه و تعمدی تاسیسات آب رسانی و تولید انرژی برق منطقه جنوب لبنان منجر به قطعی آب دهها شهرک شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از العربی الجدید، رژیم صهیونیستی در حملات خود به جنوب لبنان با بمباران تاسیسات آب رسانی، آب ده ها شهر را قطع کرده است.

 هواپیماهای اشغالگر اسراییل همچنین تاسیسات و پنل های مربوط به تولید انرژی خورشیدی در شهر طیر حرفا در جنوب لبنان را بمباران کردند که منبع انرژی برق چاه آب عمومی است که هزینه این پروژه 300 هزار دلار برآورد شده است.

شهرداری طیر حرفا در بیانیه ای اعلام کرد دشمن صهیونیستی در راستای ماهیت وحشیانه خود در هدف قرار دادن هر کسی و هر چیزی، بر خلاف قوانین بین المللی و نقض مشورهای اخلاقی و بشردوستانه، عمداً پروژه انرژی خورشیدی شهر طیر حرفا را هدف قرار داد.

در این بیانیه آمده است: این یک پروژه حیاتی و حتی راهبردی است که مردم شهر و بهترین جوانان آن در حال مطالعه، تامین مالی و مهندسی و اجرای آن بودند تا پشتوانه ای برای مردم شهر و کشاورزان باشد، زیرا  در شرایط سخت اقتصادی و اجتماعی امروز لبنان، تقریباً به تنها منبع تأمین آب شهر تبدیل شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیروت: اسراییل با بمباران عمدی تاسیسات جنوب لبنان آب دهها شهرک را قطع کرد

بیروت: اسراییل با بمباران عمدی تاسیسات جنوب لبنان آب دهها شهرک را قطع کرد