مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 17:552023-10-29اجتماعي

افتتاح مجموعه بوم گردی در شکرکوه کلاردشت


سه واحد از مجموعه بومگردی اوجی در روستای شکرکوه کلاردشت به مساحت 300 مترمربع با هدف اشتغالزایی و احیا روستا در هفدهمین سفر شهرستانی استاندار به کلاردشت افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کلاردشت، فرید اوجی عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نقاش و مجسمه ساز هستم گفت: مدت دو سال است که با روستای شکرکوه آشنا شدم و تصمیم برای اقامت گرفتم تا محیط روستایی را بیشتر بشناسم.

وی به بناهای متروکه قدیمی در این روستا اشاره کرد و افزود: تلاش دارم روستا و خانه های متروکه را با امکانات بروز احیا کنم.

اوجی ضمن بیان اینکه این واحدهای بومگردی به امکانات روز مجهز شده اند افزود: هم می توان از آب و هوای روستا استفاده کرد.

مدیر مجموعه بوم گردی به اشتغالزایی 6 نفره روستاییان در این بومگردی اشاره کرد و افزود: سه واحد بنای قدیمی را خریداری و بعد از نوسازی در حال حاضر ظرفیت 25 نفر را برای یک شب دارد.

اوجی با اشاره به اینکا مساحت کل واحدها 300 متر در مجموع است گفت: با توجه به اینکه همه امکانات روز از جمله پکیج،کولر، لوله کشی، مقاوم سازی شده همه واحدها مورد استفاده قرار گرفت، برای هر واحد 800 میلیون هزینه شد.

وی به یک واحد 350 سال قدمت در مجاورت بوم گردی اشاره کرد و اظهار کرد: این واحد بعد از بازسازی و مقاوم سازی به موزه تبدیل و تمامی لوازم قدیمی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مجموعه بوم گردی در شکرکوه کلاردشت

افتتاح مجموعه بوم گردی در شکرکوه کلاردشت