مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 20:502023-11-09سياسي

بادرود به مقصد گردشگری درکشور تبدیل می شود


مدیرکل گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: گردشگری کشاورزی می تواند با توجه به گوناگونی محیطی و مزیت های نسبی به عنوان یکی از عرصه های تنوع بخشی به اقتصاد بادرود مدنظر قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مصطفی فاطمی، مدیرکل گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در آیین افتتاح پانزدهمین جشنواره انار بادرود اظهار کرد: شهر بادرود ازنظر تمدن و تاریخ در محور اصلی گردشگری کشور قرارگرفته و باید مانند اصفهان، شیراز، یزد و کاشان به عنوان مقصد گردشگری معرفی شود.

وی افزود: بعد از چهاردهمین جشنواره انار بادرود با حضور وزیر وقت جهاد کشاورزی و تأکید نماینده نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی و وزیر میراث فرهنگی، نشست های خوبی برای توسعه گردشگری کشاورزی برگزار شد و به نتایج خوبی هم رسید، امروز جشنواره هایی با موضوع کشاورزی در جای جای ایران در حال برگزاری است که به اقتصاد گردشگری کمک شایانی می کند.

فاطمی تصریح کرد: خاستگاه میوه انار در ایران است و امروز برخی کشورهایی که قبلاً جز ایران بوده اند سعی در مصادره این میوه به نفع خود دارند، اما ثبت انار در ایران اتفاق افتاده و این پادشاه میوه ها متعلق به ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بادرود به مقصد گردشگری درکشور تبدیل می شود

بادرود به مقصد گردشگری درکشور تبدیل می شود