مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 16:002023-10-27دانش

«پویش دانشجویی لبخند»، پویشی برای تمام دانشجویان دانشگاه پیام نور


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور کرمانشاه گفت: پویش دانشجویی لبخند از روز 15 مهر آغاز و تا 16 آبان ادامه می یابد و در حال اجرای برنامه های است که خیرات و برکات آن، - پژمان کنجوری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در کرمانشاه، در خصوص فعالیت های گروه جهادی شهید گودینی اظهار کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه تحت عنوان گروه جهادی شهید گودینی در حال اجرای پویشی به نام پویش لبخند هست.

وی افزود: این پویش دانشجویی که از 15 مهر آغاز گردیده تا 16 آبان مصادف با روز دانشجو ادامه خواهد یافت.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه و گروه جهادی شهید گودینی عنوان کرد: این پویش دانشجویی که از روز آغاز ثبت نام دانشجویان آغاز به کار کرده است، در ابعاد و برنامه های مختلفی است که برخی از آن اجراشده و برخی هم در حال اجرا و برخی هم در زمان باقیمانده تا 16 آبان ماه اجرا می گردد.

وی در خصوص برنامه های انجام گرفته در قالب پویش لبخند گفت: در مرحله اول از این پویش در راستای فعالیت های خیریه تعداد 100 بسته لوازم التحریر در بین دانش آموزان نیازمند توزیع گردید.

کنجوری همچنین اشاره ای به برنامه های بسیج دانشجویی در خصوص دانشجویان جدید الورود داشت و تصریح کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه با برپایی میزهای خدمت جهت ثبت نام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«پویش دانشجویی لبخند»، پویشی برای تمام دانشجویان دانشگاه پیام نور

«پویش دانشجویی لبخند»، پویشی برای تمام دانشجویان دانشگاه پیام نور