مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 17:402023-10-29ورزشي

اشک و بغض هاشیه متقیان در فرودگاه اهواز!


بانوی خوزستانی که مدال طلایش در بازی های پاراآسیایی هانگژو پس گرفته شد، در واکنش به این اتفاق با بغض و اشکی که در چشمانش جمع شده بود، بازهم این اقدام را بی عدالتی دانست.

- ایسنا/خوزستان بانوی خوزستانی که مدال طلایش در بازی های پاراآسیایی هانگژو پس گرفته شد، در واکنش به این اتفاق با بغض و اشکی که در چشمانش جمع شده بود، بازهم این اقدام را بی عدالتی دانست.

هاشمیه متقیان که امروز (هفتم آبان ماه) به همراه سایر دو و میدانی کاران خوزستانی شرکت کننده در بازی های پاراآسیایی وارد اهواز شد و مورد استقبال قرار گرفت، در جمع خبرنگاران اظهارکرد: مسابقات در سطح بالایی برگزار شد اما مسوولان برگزارکننده یکسری ضعف ها داشتند؛ به طور مثال برای حضور ما در کال روم یا استادیوم به خوبی راهنمایی صورت نمی گرفت و زبان انگلیسی هم بلد نبودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی درباره پس گرفتن مدال طلایش در ماده F56 پرتاب نیزه، عنوان کرد: من سر زمان مشخص شده در محل مسابقه حضور پیدا کردم و اگرچه یک دقیقه با تاخیر به کال روم رسیدم اما سرداور حضور من و دیگر ورزشکار ایرانی را در مسابقه تایید کرد و مسابقه هم انجام شد و حتی رکورد پاراآسیایی را در ماده و کلاس خودم ارتقا دادم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشک و بغض هاشیه متقیان در فرودگاه اهواز!

اشک و بغض هاشیه متقیان در فرودگاه اهواز!