مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 14:252023-10-25اقتصادي

بهره گیری از ظرفیت سد چندیر راهی برای توسعه گردشگری خراسان شمالی


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی گفت: با بهره گیری از ظرفیت سدهای استان می توان به توسعه گردشگری و ایجاد اشتغال در منطقه دست یافت.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی گفت: با بهره گیری از ظرفیت سدهای استان می توان به توسعه گردشگری و ایجاد اشتغال در منطقه دست یافت.

علی مستوفیان در گفت و گو با ایسنا، بیان کرد: طی سال های اخیر با توجه به انعقاد تفاهم نامه وزارت نیرو و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، گردشگری آبی در دستور کار دستگاه های مسئول از جمله شرکت آب منطقه ای و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی بوده است و جلسات و نشست های متعددی در این خصوص برگزار شده است.

وی افزود: در این راستا با همکاری شرکت آب منطقه ای و اداره کل میراث فرهنگی استان پس از شناسایی پتانسیل های گردشگری و تأیید کمیته گردشگری استانی، با هدف توسعه گردشگری سبز و گردشگری آبی و وجود زیرساخت های لازم در سد چندیر منطقه جرگلان، سرمایه گذار برای ایجاد مجتمع گردشگری انتخاب شد.

مستوفیان با اشاره به اهداف مهم بهره گیری از سدهای استان در توسعه گردشگری، افزود: برای ارائه خدمات بهتر به مردم از هر فرصتی استفاده خواهیم کرد تا زمینه برای رشد و توسعه اقتصادی، اجتماعی و تفریحی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری از ظرفیت سد چندیر راهی برای توسعه گردشگری خراسان شمالی

بهره گیری از ظرفیت سد چندیر راهی برای توسعه گردشگری خراسان شمالی