مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 12:552023-11-11فرهنگي

نمایشگاه «کرشمه قلم» در حوزه هنری قزوین برگزار شد


نمایشگاهی با عنوان «کرشمه قلم» در گالری مهر حوزه هنری برپا کرده ایم که در این نمایشگاه 62 اثر خوشنویسی شامل شکسته نستعلیق از بنده و نستعلیق از همسرم به نمایش گذاشته شده است.

- ایسنا/قزوین یک هنرمند خوشنویس گفت: نمایشگاهی با عنوان کرشمه قلم در گالری مهر حوزه هنری برپا کرده ایم که در این نمایشگاه 62 اثر خوشنویسی شامل شکسته نستعلیق از بنده و نستعلیق از همسرم به نمایش گذاشته شده است.

  فاطمه کاظمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: حدود 25 سال است که در حوزه هنر خوشنویسی فعالیت می کنم و در بسیاری از جشنواره های بین المللی شرکت کرده ام و حائز رتبه شده ام.

وی افزود: نمایشگاهی با عنوان کرشمه قلم در گالری مهر حوزه هنری برپا کرده ایم که در این نمایشگاه 62 اثر خوشنویسی شامل شکسته نستعلیق از بنده و نستعلیق از همسرم به نمایش گذاشته شده است.

کاظمی بیان کرد: محتوای این نمایشگاه بیشتر از کلیات سعدی و غزلیات حافظ است که با بهترین کیفیت و زیباترین اجرا مضامین و مفاهیم به مخاطبین عرضه شده چراکه یک اثر خوب زمانی تأثیرگذار خواهد بود که زیبا نوشته شود.

وی ادامه داد: خوشنویسی یکی از هنرهای پایه ای و مؤثر در زبان و فرهنگ است که در جامعه همواره جاری و ساری بوده و نمونه آن در نگارش کتاب ها، کتیبه ها و سر در مساجدها دیده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه «کرشمه قلم» در حوزه هنری قزوین برگزار شد

نمایشگاه «کرشمه قلم» در حوزه هنری قزوین برگزار شد