مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 15:202023-10-24اقتصادي

لزوم ساماندهی و کنترل قیمت مسکن در شهرستان فلارد


قیمت اجاره بها و تهیه مسکن در شهرستان فلارد سر به فلک کشیده است و به مشکل بزرگی برای جوانان تبدیل شده که نیازمند رسیدگی و ساماندهی فوری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، کوروش فتحی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان فلارد گفت: در فلارد به بیش از 60 هزار نفر خدمات ارائه می شود که بخشی از این افراد از روستاهای همجوار به این شهرستان می آیند.

فرماندار شهرستان فلارد ادامه داد: این منطقه پتانسیل های خوبی از جمله شرکت پتروشیمی و شرکت کریستال ملامین دارد همچنین 90 درصد از معادن سنگ مرمر استان در این شهرستان واقع شده است.

وی افزود: کشت بهترین نوع برنج،  وجود 70 درصد مزارع و شیلات پرورش ماهی استان و 60 هزار هکتار مرتع و جنگل بخشی از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در شهرستان فلارد است .

فتحی با اشاره به استقرار 12 اداره در هفت ماه فعالیت فلارد، تصریح کرد: اداره جهاد کشاورزی با استقرار در این شهرستان مشکل زمین 450 هکتاری را که 30 سال بلاتکلیف مانده بود را حل کرد که این موضوع می تواند اشتغال زایی بزرگی برای منطقه به وجود آورد.

وی با بیان اینکه فعالیت های فرهنگی در این شهرستان به صورت منظم انجام می شود، اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا و برگزاری مراسمات مذهبی بخشی از این فعالیت هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ساماندهی و کنترل قیمت مسکن در شهرستان فلارد

لزوم ساماندهی و کنترل قیمت مسکن در شهرستان فلارد