مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 11:052023-10-28سياسي

اولین های رزمایش اقتدار 1402 نزاجا چه بود؟


سخنگوی رزمایش اقتدار 1402 نزاجا، گفت: نیروی زمینی ارتش در رزمایش اقتدار 1402 اولین های خود را رونمایی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، امیر سرتیپ کریم چشک سخنگوی رزمایش اقتدار 1402 نیروی زمینی ارتش صبح امروز (شنبه، 6 آبان ماه) در گفت وگو با شبکه خبر سیما که در حاشیه برگزاری دومین روز این رزمایش انجام شد، گفت: در این رزمایش ما اولین هایی را با توجه به خصوصیت و ویژگی هایی که برای سلاح های خود تعیین کردیم به کار بردیم و عملکرد عملیاتی آن ها را ارزیابی کردیم.

وی افزود: سلاح های ضد تانک با برد 3 برابر نسبت به گذشته دهلاویه زمین پایه، الماس زمین پایه و دهلاویه با لانچر دوتایی منصوب بر نفربرها جزو اولین های این رزمایش هستند.

سخنگوی رزمایش اقتدار 1402 نزاجا همچنین با اشاره به سایر اولین های این رزمایش، بیان کرد: پرسه زن های سینا و فاتح برای اصابت قرار دادن اهداف مشخص و نشان شده علیه ادوات زرهی از دیگر اولین هایی بود که در این رزمایش به کار برده شد.

وی ادامه داد: بالگرد مجهز به سامانه اخلالگر راداری جهت مقابله با جنگ الکترونیک دشمن نیز جزو اولین هایی بود که در این رزمایش از آن ها استفاده شد.

امیر سرتیپ چشک در پایان خاطرنشان کرد: همچنین؛ بالگردهای شینوک مجهز به سامانه های دید در شب برای اولین بار ترابری نیروهای ویژه را در شب و روز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین های رزمایش اقتدار 1402 نزاجا چه بود؟

اولین های رزمایش اقتدار 1402 نزاجا چه بود؟