مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 10:202023-10-25اجتماعي

تحصیل 164 هزار دانش آموز در بیش از یک هزار مدرسه شبانه روزی کشور


مدیرکل دفتر آموزش دوره دوم متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش گفت: مدارس شبانه روزی نماد توسعه عدالت آموزشی در کشور هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، عباس سلطانیان در سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد در بدو ورود به شهریاسوج از مدارس شبانه روزی دبیرستان کمایی مقدم و یادگار امام(ره) این شهر بازدید و در گفتگو با دانش آموزان و عوامل اجرایی این مدارس از نزدیک مسائل و مشکلات آموزشی و رفاهی آنها را مورد بحث و بررسی قرار داد.

مدیرکل دفتر آموزش دوره دوم متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش در جمع دانش آموزان مدارس شبانه روزی گفت:یکی از سیاست ها و اولویت های کاری وزارت آموزش و پرورش در دولت مردمی ایران قوی بسط و گسترش عدالت آموزشی از طریق توسعه مدارس شبانه روزی در کشور است.

این مسوول با بیان اینکه هم اکنون هزار و 155 مدرسه شبانه روزی در کشور به جامعه هدف ما ارائه خدمت می کنند افزود:در این مدارس بیش از 164 هزار دانش آموز که اکثر آنها از مناطق روستایی و محروم کشور هستند مشغول به تحصیل هستند.

 سلطانیان با تبیین سند تحول بنیادین و اهداف آموزشی،فرهنگی و تربیتی آن گفت:ارتقا و بهبود کیفیت آموزش در مدارس دولتی،تربیت پذیری و رساندن دانش آموزان به حیات طیبه الهی در 6 ساحت مختلف از مهمترین اهداف این سند در حوزه آموزش و پرورش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل 164 هزار دانش آموز در بیش از یک هزار مدرسه شبانه روزی کشور

تحصیل 164 هزار دانش آموز در بیش از یک هزار مدرسه شبانه روزی کشور