مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 15:152023-11-13حوادث

پایان کار سارقان کابل برق در قزوین


فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری 5 نفر از سارقان کابل برق با اعتراف به 50 فقره سرقت در 2 عملیات مجزا توسط پلیس قزوین خبر داد.

- ایسنا/قزوین فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری 5 نفر از سارقان کابل برق با اعتراف به 50 فقره سرقت در 2 عملیات مجزا توسط پلیس قزوین خبر داد.

سردار علی ابراهیمی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل و تجهیزات برق رسانی در سطح شهر قزوین و ایجاد نارضایتی عمومی به دلیل خاموشی و آسیب به تجهیزات برقی شهروندان، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی و عوامل انتظامی کلانتری 17 غیاث آباد شهرستان قزوین قرار گرفت.

وی افزود: در این خصوص تیم های عملیاتی پلیس حین گشت زنی در شهر قزوین یکی از سارقان حرفه ای و سابقه دار را در حال انتقال مقادیر قابل توجهی کابل برق روییت کرد و بلافاصله او را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

این مسئول با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات اولیه پلیسی، ضمن قبول بزه انتسابی به 35 فقره سرقت کابل در شهر قزوین با همکاری 2 نفر از همدستان خود اعتراف کرده، خاطرنشان کرد: یکی از متهمان در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شده و دستگیری عضو دیگر باند نیز در دستور کار مأموران قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان کار سارقان کابل برق در قزوین

پایان کار سارقان کابل برق در قزوین