مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 14:552023-11-15سياسي

85 واحد مسکونی نهضت ملی در شهرکرد افتتاح می شود


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) چهارمحال و بختیاری از افتتاح 85 واحد مسکونی از پروژه 150 واحدی منظریه شهرکرد همزمان با سفر رییس جمهور به استان خبر داد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) چهارمحال و بختیاری از افتتاح 85 واحد مسکونی از پروژه 150 واحدی منظریه شهرکرد همزمان با سفر رییس جمهور به استان خبر داد.

محمود ابراهیمی 24 آبان ماه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با اشاره به سفر رییس جمهور به چهارمحال وبختیاری و با اعلام این خبر که 150 واحد نهضت ملی مسکن در شهرک منظریه شهرکرد همزمان با این سفر در استان به بهره برداری می رسد، اظهار کرد: در مرحله اول، پروژه احداث 150 واحد مسکونی در محله منظریه به ستاد تحویل شد که با اقدامات انجام شده، خوشبختانه از حیث مصالح و سرعت احداث جزو پروژه های موفق بوده و در سفر دوم رییس جمهور 85 واحد این پروژه افتتاح می شود.

وی تصریح کرد: با عنایت به منویات مقام معظم رهبری و طرح نهضت ملی مسکن که از سوی دولت برنامه ریزی شده است، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در راستای اهداف خود به عنوان حمایت از اقشار مختلف مردم، کارگزاری تعدای از طرح های نهضت ملی را در کشور به عهده گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

85 واحد مسکونی نهضت ملی در شهرکرد افتتاح می شود

85 واحد مسکونی نهضت ملی در شهرکرد افتتاح می شود