مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 09:152023-11-06سياسي

برگزاری رزمایش امداد و نجات در ساحل دلوار


فرماندار تنگستان از برگزاری رزمایش امداد و نجات در ساحل دلوار خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این رزمایش ارزیابی میزان آمادگی نیروهای عمل کننده بود که نتیجه بسیار موفق و خوبی داشت.

- ایسنا/بوشهر فرماندار تنگستان از برگزاری رزمایش امداد و نجات در ساحل دلوار خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این رزمایش ارزیابی میزان آمادگی نیروهای عمل کننده بود که نتیجه بسیار موفق و خوبی داشت.

احمد لطفی در برگزاری رزمایش امداد و نجات دریایی در سواحل دلوار گفت: نظر به اینکه شهرستان تنگستان 90 کیلومتر مرز دریایی دارد و دریا به عنوان یک ظرفیت و فرصت محسوب می شود تهدیداتی وجود دارد که این تهدیدات، تحت عنوان پدافند غیرعامل شناسایی و بر همین اساس در راستای پدافند غیرعامل امروز رزمایشی اجرا شد.

فرماندار تنگستان ادامه داد: آنچه نیاز بود در این رزمایش امداد و نجات دریایی سناریویی در نظر گرفته شود بر فرض برخورد 2 کشتی در دریا با هم که بعد از آن تیم اجرایی رزمایش متشکل از دستگاه های اجرایی با محوریت هلال و احمر، شهرداری اداره بندر و سپاه، نیروی انتظامی و بهداشت و درمان شهرستان وارد این رویداد شدند و اقدامات فوری و عملی انجام دادند.

وی افزود: قرار بود میزان آمادگی نیروهای عمل کننده در این بخش ارزیابی شوند که نتیجه بسیار موفق و خوبی داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رزمایش امداد و نجات در ساحل دلوار

برگزاری رزمایش امداد و نجات در ساحل دلوار