مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 22:152023-11-14سياسي

تولد خانواده پهپاد های شاهد را آنلاین تماشا کنید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مستند «پرچمدار» به نویسندگی و کارگردانی محمد شلتوکی با روایت ‎هایی دست اول از قدرت پهپادی ایران و ناگفته هایی درباره ساخت و استفاده از این امکان ویژه در پلتفرم آپارات منتشر شد.

- مستند پرچمدار روایتی منتشرنشده و تماشایی از تولد خانواده پهپاد های شاهد در ایران بر روی وب منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مستند پرچمدار به نویسندگی و کارگردانی محمد شلتوکی با روایت ‎هایی دست اول از قدرت پهپادی ایران و ناگفته هایی درباره ساخت و استفاده از این امکان ویژه در پلتفرم آپارات منتشر شد.

در این مستند تک قسمتی که هم اکنون در آپارات قابل دریافت و مشاهده است، چند تن از موثرترین افراد در شکل گیری قدرت پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای نخستین بار  مقابل دوربین حاضر شده اند و روایتی از تولد خانواده پهپاد های شاهد را برای نخستین بار بیان می کنند.

  همچنین در این اثر برای اولین بار به موضوع حضور پهپاد های ایرانی شاهد در جنگ روسیه و اوکراین پرداخته شده که طی آن اسنادی از ماجرای فروش پهپاد از سوی ایران به روسیه نیز منتشر می شود.

  در مستند پرچمدار با 11 نفر از تأثیرگذارترین افراد دخیل در حوزه پهپاد در سپاه از جمله سردار حاجی زاده، فرمانده هوافضای سپاه گفتگو و بخش هایی از آن در این مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولد خانواده پهپاد های شاهد را آنلاین تماشا کنید

تولد خانواده پهپاد های شاهد را آنلاین تماشا کنید