مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 11:452023-11-01سياسي

بازدید اعضای کمیسیون عمران مجلس از پروژه های نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان


اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از پروژه های طرح نهضت ملی مسکن زاهدان بازدید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به همراه استاندار، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، معاون عمرانی استاندار و مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از پروژه های طرح نهضت ملی مسکن زاهدان بازدید کردند.

دبیر شورای مسکن استان سیستان و بلوچستان در این بازدید با بیان اینکه صنعت تولید مسکن افزون بر تاثیرات ژرف اجتماعی و فرهنگی به لحاظ اقتصادی نیز دارای اهمیت ویژه ای است چرا که مانند موتور رشد و توسعه اقتصاد عمل می کند، افزود: 36 هزار و 686 واحد طرح نهضت ملی مسکن در این استان با متوسط پیشرفت فیزیکی 47 درصد در حال ساخت است که زمینه اشتغال 37 هزار و 145 نفر را فراهم کرده است.

عطاء اله اکبری صیانت از امید و سرمایه مردمی را وظیفه مسوولان دانست و افزود: با توجه به امید آفرینی دولت برای خانه دار شدن مردم، تلاش شبانه روزی در استان برای اجرای هر چه سریعتر و بهتر طرح نهضت ملی مسکن است بطوری که نتیجه مثبت آن در کسب رتبه دوم کشوری این استان در اجرای این طرح قابل مشاهده است.

وی طرح نهضت ملی مسکن را گامی موثر و مهم در جهت پاسخگویی به یکی از نیازهای اساسی مردم دانست و تصریح کرد: هدف ما خدمت به مردم با کمک به خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید اعضای کمیسیون عمران مجلس از پروژه های نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان

بازدید اعضای کمیسیون عمران مجلس از پروژه های نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان