مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 08:352023-11-11بين الملل

سیستم بهداشتی غزه در «فروپاشی کامل» قرار دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از النشره، «تدروس آدهانوم گبریسوس» مدیرکل سازمان جهانی بهداشت شامگاه جمعه در نشست توجیهی شورای امنیت سازمان ملل با اشاره به «تعطیلی کامل نظام بهداشتی در نوار غزه» اعلام کرد که دست کم نیمی از بیمارستان های غزه، - مدیرکل سازمان بهداشت جهانی در نشست توجیهی شورای امنیت سازمان ملل با اشاره به هدف قرار گرفتن 250 بیمارستان در کرانه باختری و غزه از آغاز جنگ از فروپاشی کامل نظام بهداشتی در غزه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از النشره، تدروس آدهانوم گبریسوس مدیرکل سازمان جهانی بهداشت شامگاه جمعه در نشست توجیهی شورای امنیت سازمان ملل با اشاره به تعطیلی کامل نظام بهداشتی در نوار غزه اعلام کرد که دست کم نیمی از بیمارستان های غزه، یعنی 36 بیمارستان از مدار خدمات رسانی خارج شده اند.

وی با تکان دهنده خواندن شرایط درمانی در غزه از هدف قرار گرفتن بیش از 250 مرکز درمانی در غزه و کرانه باختری از آغاز جنگ اخیر طی یک ماه گذشته خبر داد.

مدیرکل سازمان بهداشت جهانی توضیح داد که راهرو های بیمارستان ها آکنده از مجروحان و آوارگان فلسطینی است و خدمات جراحی مجروحان به علت فقدان خدمات درمانی بدون بی هوشی انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستم بهداشتی غزه در «فروپاشی کامل» قرار دارد

سیستم بهداشتی غزه در «فروپاشی کامل» قرار دارد