مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 14:252023-10-27بين الملل

پیام توییتری سخنگوی وزارت خارجه خطاب به جهان : بپاخیزید و از غزه دفاع کنید


سخنگوی وزارت امور خارجه در شبکه اجتماعی ایکس خطاب به جامعه جهانی نوشت: برای صلح و امنیت جهانی در مقابل جنایتکاران صهیونیست و حامیان آن بپاخیزید و از مظلومان فلسطینی در غزه دفاع کنید.

- پیام توییتری سخنگوی وزارت خارجه خطاب به جهان : بپاخیزید و از غزه دفاع کنید سخنگوی وزارت امور خارجه در شبکه اجتماعی ایکس خطاب به جامعه جهانی نوشت: برای صلح و امنیت جهانی در مقابل جنایتکاران صهیونیست و حامیان آن بپاخیزید و از مظلومان فلسطینی در غزه دفاع کنید.

سخنگوی وزارت امور خارجه در شبکه اجتماعی ایکس پیامی خطاب به جامعه جهانی اعم از سازمان های بین المللی، دولت ها و ملتها منتشر کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناصر کنعانی در این پیام نوشت: اگر جامعه جهانی اعم از سازمان های بین المللی، دولت ها و ملتها به این همه جنایت هولناک صهیونیست ها در سه هفته اخیر در غزه⁩ واکنش قوی و بازدارنده ای نشان ندهند و جنایتکاران جنگی و حامیان مشخص آنان را بدون کیفر باقی بگذارند، ‏رأی به بی اعتباری سازوکارها، حقوق، قوانین و مقررات بین المللی داده اند.

  ‏عدم اقدام بازدارنده و پشیمان کننده و بی کیفرمانی جنایات جنگی صهیونیست ها در غزه، به معنای تسلیم و تمکین عدالتخواهان، آزادیخواهان و طرفداران و صلح و امنیت جهانی در مقابل جنایتکاران جنگی و تبهکاران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام توییتری سخنگوی وزارت خارجه خطاب به جهان : بپاخیزید و از غزه دفاع کنید

پیام توییتری سخنگوی وزارت خارجه خطاب به جهان : بپاخیزید و از غزه دفاع کنید