مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 10:302023-10-28سياسي

مطالبه گری خانواده ها مبارزه با ولنگاری در فضای مجازی است


سرپرست ستاد خانواده و زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی مهم ترین رویکردهای این ستاد برای تقویت خانواده ها و تعالی جایگان زن در جامعه ایرانی تشریح کرد.

- باشگاه خبرنگاران توانا: دکتر سیده فاطمه محبی، در تاریخ 22 مهرماه با حکم دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه، به عنوان سرپرست ستاد خانواده و زنان این شورا منصوب شد.

این ستاد با هدف تقویت و تحکیم نهاد مقدس خانواده، پاسداری از قداست آن و استوار ساختن روابط خانوادگی بر پایه حقوق و اخلاق اسلامی و حفظ و ارتقای جایگاه زنان تراز در جمهوری اسلامی ایران در سال 1389 تشکیل شده است.

بدین مناسبت با وی در خصوص این برخی چالش های حوزه زنان و خانواده و نگاه تحولی در این  حوزه در شورای عالی انقلاب فرهنگی به گفتگو نشستیم.

شکل گیری ستادهای چهارگانه شورا  در خصوص ستاد خانواده و زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی توضیح دهید و اینکه برنامه های  پیش رو چگونه تعیین شده است ؟  سند تحول شورای عالی انقلاب فرهنگی بعد از چندین ماه بحث و تبادل نظر، در سال 1401 به تصویب رسید، ستادهای چهارگانه ای را برای تحقق ماموریت های دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوب کرد که ستاد خانواده و زنان به عنوان یکی از این ستادها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه گری خانواده ها مبارزه با ولنگاری در فضای مجازی است

مطالبه گری خانواده ها مبارزه با ولنگاری در فضای مجازی است