مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 17:002023-11-05سياسي

یک مقام قضایی: اسناد عادی عمده دست آویز موقفه خواری


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قزوی اظهارکرد: یکی از دلایل تعرض و تصرف حقوق موقوفات که منجر به طرح پرونده در دستگاه قضایی نیز می شود، - وجود اسناد عادی و غیر رسمی است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قزوین گفت: با اجرای کامل قانون حدنگار می توان از موقوفه خواری پیشگیری کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ علی فولیان، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قزوین در جلسه کارگروه استانی پیگیری اجرای بهینه و کامل قانون حدنگار کاداستر استان قزوین که در اداره اوقاف قزوین برگزار شد اظهارکرد: مدیران دستگاه های اجرایی باید در طرح ها و برنامه ریزی هایی خود، اجرای قانون حدنگار را به عنوان یک اولویت مورد توجه قرار دهند.

او افزود: یکی از دلایل تعرض و تصرف حقوق موقوفات که منجر به طرح پرونده در دستگاه قضایی نیز می شود، وجود اسناد عادی و غیر رسمی است.

فولیان گفت: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری برای تعیین تکلیف اراضی و املاک تحت تصدی دستگاه ها با اجرای کامل قانون حدنگار؛ به منظور صیانت از اراضی موقوفه این اراضی نیز باید به صورت صد در صدی در تمام نقاط جغرافیایی استان سنددار شوند تا از برخی مصادیق موقوفه خواری که در برخی از نقاط استان شاهد آن هستیم، پیشگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک مقام قضایی: اسناد عادی عمده دست آویز موقفه خواری

یک مقام قضایی: اسناد عادی عمده دست آویز موقفه خواری