مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 15:502023-11-08سياسي

جنایات رژیم صهیونیستی باید به دور از هرگونه ملاحظاتی رسیدگی شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین موحدی، دادستان کل کشور در بیست و یکمین اجلاس دادستان های کل عضو سازمان همکاری شانگ های در جمع اعضای سازمان همکاری شانگ های سخنرانی کرد.

- - اصلاح نظام درآمدی دولت با افزایش سهم درآمد های مالیاتی- شفاف سازی اقتصادی و سالم سازی آن و جلوگیری از اقدامات و فعالیت ها و زمینه های فساد ساز در حوزه های پولی، ارزی و … است.

به همین منظور در قوه قضاییه نیز برای حمایت دولت در تحقق فرامین رهبر عالی جمهوری اسلامی ایران و اجرای قانون، ستاد پیگیری اجرای این سیاست ها در قوه قضاییه تشکیل شد که اعضا آن شامل معاون اول قوه قضاییه، دادستان کل کشور، وزیر دادگستری، رییس سازمان بازرسی کل کشور و سایر مدیران مرتبط است و باید هر ماه جلسه تشکیل داده و دبیرخانه آن موظف است مصوبات را برای تمام واحد های قضایی سراسر کشور ارسال کند تا ضمن اجرای سریع مصوبات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی هماهنگی های لازم بین دستگاه های قضایی و دولت ایجاد شود.

به همین منظور در دادستانی کل کشور نیز معاونتی به این موضوع اختصاص داده شده است تا مواردی که باعث ایجاد مانع در تولید و رقابت پذیری می شود را برطرف و موانع حقوقی و قضایی برای سرمایه گذاری در داخل کشور و ارتقا امنیت قضایی و حمایت از سرمایه گذاران مولد را به عم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنایات رژیم صهیونیستی باید به دور از هرگونه ملاحظاتی رسیدگی شود

جنایات رژیم صهیونیستی باید به دور از هرگونه ملاحظاتی رسیدگی شود