مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 14:052023-10-23سياسي

ثبت نام نهایی 171 داوطلب نمایندگی از حوزه های انتخابیه زنجان


سخنگوی ستاد انتخابات استان زنجان گفت: در پایان چهارمین روز از ثبت نام نهایی داوطلبی نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ثبت نام 171 نفر از داوطلبان از 4 حوزه انتخابیه استان زنجان قطعی شد.

- ولی الله رحیمی، سخنگوی ستاد انتخابات استان زنجان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان ثبت نام 171 داوطلب نمایندگی از حوزه های انتخابیه استان زنجان نهایی شده است، اظهار داشت: از این تعداد 98 نفر در حوزه انتخابیه زنجان و طارم، 18 نفر در حوزه انتخابیه ابهر،خرمدره و سلطانیه، 13 نفر در حوره انتخابیه ماهنشان و ایجرود و 6 نفر در حوزه انتخابیه خدابنده در چهار روز گذشته ثبت نام خود را قطعی کرده اند.

سخنگوی ستاد انتخابات استان زنجان با تأکید بر اینکه داوطلبان ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند، افزود: ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس تا سوم آبان ماه از طریق سایت وزارت کشور به نشانی  keshvar.

moi.

ir ادامه دارد.

وی گفت:داوطلب حتماً باید گواهی حداقل 5 سابقه فعالیت های اجرایی، آموزشی، پژوهشی، قضایی را در سامانه بارگذاری کنند.

دبیر ستاد انتخابات استان زنجان افزود: با توجه به قانون شفافیت مالی داوطلبان نمایندگی مجلس در دوره فعالیت های انتخاباتی، داوطلب بایستی گواهی یکی از حساب های بانکی قبلی خود و یا افتتاح حساب جدید که در هرصورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام نهایی 171 داوطلب نمایندگی از حوزه های انتخابیه زنجان

ثبت نام نهایی 171 داوطلب نمایندگی از حوزه های انتخابیه زنجان