مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 15:402023-11-18سياسي

نامه مهم حسن روحانی به مجلس خبرگان درباره 2 اتهام


حجت الاسلام حسن روحانی در نامه ای به مجلس خبرگان به ادعا ها و اتهامات مطرح شده علیه خود پاسخ داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، اطلاعات آنلاین نوشت: ثبت نام حجت الاسلام حسن روحانی از حوزه انتخابیه تهران برای خبرگان رهبری واکنش هایی را در پی داشته است.

برخی از این واکنش ها در فضای مجازی نیز پربازدید شد.

همچنان که مجری یک برنامه تلویزیونی روی آنتن زنده در واکنش به ورود حسن روحانی به میدان انتخابات مجلس خبرگان رهبری از شورای نگهبان خواست تا در مواجهه با وی به وظیفه اصلی خود خیلی درست عمل کند!  آیت الله توکل، نماینده استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری نیز در نشست اخیر این مجلس، پشت تریبون اظهارات تندی را علیه حسن روحانی مطرح کرده است.

اگرچه حجت الاسلام روحانی امکان و فرصت پاسخ به ادعاهای مطرح شده در صدا و سیما را نیافت اما آن گونه که سایت روحانی گزارش داده است، وی در روز دوم اجلاس خبرگان رهبری در نطقی به اتهامات نماینده استان مازندران پاسخ داد و پس از آن به طور مکتوب و مستند، با ارسال نامه ای برای کلیه اعضای مجلس خبرگان رهبری به تاریخ 19 مهرماه 1402 به اتهامات نماینده مازندران پاسخ داد.

با توجه به اینکه محتوای جلسات مجلس خبرگان رهبری انتشار عمومی ندارد، نامه روحانی به اعضای مجلس خبرگان با وجود اینکه قید محرمانه نداشت، به طور عمومی منتش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه مهم حسن روحانی به مجلس خبرگان درباره 2 اتهام

نامه مهم حسن روحانی به مجلس خبرگان درباره 2 اتهام