مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 19:252023-11-09سياسي

رشد 104 درصدی تولید ماشین آلات راهسازی و معدنی در کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سید محمد موسوی ظهر امروز پنج شنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان قزوین که در محل سالن جلسات اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: سکوت مدعیان حقوق بشر در مقابل اقدامات ضد بشری رژیم غاصب صهیونیستی جای تعامل و تاسف دارد.

وی در ادامه از فعالیت شرکت های دانش بنیان در حوزه تولید ماشین آلات راهسازی و معدنی خبر داد و افزود: بنا بر منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از شرکت های دانش بنیان، تا به امروز 200 شرکت دانش بنیان با حضور جوانان نخبه در عرصه تولید ماشین آلات راهسازی و معدن فعالیت می کنند.

معاون صنایع ماشین آلات و تجهیزات وزارت صنعت، معدن و تجارت یادآور شد: غریب به 45 سال از تحریم های ناجوانمردانه آمریکا و کشور های همپیمانش علیه جمهوری اسلامی ایران می گذرد، اما امروز با تلاش شبانه روزی نخبگان و دانشمندان ایرانی، در بسیاری از حوزه ها به توفیقات ارزشمندی رسیده ایم.

این مسوول اضافه کرد: صنعتگران ایرانی سربازان سخت کوش جنگ اقتصادی هستند و نه تنها نیاز های داخل کشور را در حوزه های مختلف تامین می کنند بلکه در بخش صادرات هم ورود جدی دارند.

وی با اشاره به رشد 104 درصدی کشور در حوزه تولید ماشین آلات راهسازی و معدنی گفت: در طول فعالیت 8 سال دولت قبل رشد کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 104 درصدی تولید ماشین آلات راهسازی و معدنی در کشور

رشد 104 درصدی تولید ماشین آلات راهسازی و معدنی در کشور