مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 09:002023-11-05ورزشي

بهترین ورزش برای سلامتی و کاهش وزن «دویدن» است


دویدن ریتم خاصی در انجام به عضلات بدن می دهد و سبب می شود عضلات به حالت منظمی انقباض و انبساط پیدا کنند و سبب مصرف سوخت بالا و کاهش وزن می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، پژوهش ها نشان داده که افرادی که ورزش می کنند افراد منظمی هستند چون این افراد طبق ساعت مشخصی برای ورزش حاضر می شوند و وقتی با دوستان برای ورزش هماهنگ می کنند بدقولی نمی کنند.

داشتن نظم برای موفقیت در هر کاری لازم و ضروری است به خصوص کارهای ورزشی وقتی یک ثانیه در نتیجه یک مسابقه و بازی برای ورزشکار سرنوشت ساز است پس ورزشکار اهمیت وقت، نظم و کار کاملا به صورت نهادینه فرا گرفته است.

ورزش کردن به صورت منظم و روزانه یکی از راهکارهای عدم بروز بی انضباطی است ورزشکار مفهوم صرفه جویی حتی در وقت، سازش با افراد و قانونمندی را به خوبی یاد می گیرد.

موفق شدن اتفاقی نیست بها دارد و  بها آن دوری از تنبلی، جنب و جوش و تحرک و فعالیت بدنی برای ورزشکار یکی از راه های رسیدن به موفقیت است.

راز سلامتی ورزش است.

حیدری پزشک ورزشی در خصوص ورزش برای سلامتی و کاهش وزن، می گوید: بهترین ورزش برای سلامتی و کاهش وزن دویدن است پیاده روی قدم زدن آهسته و کمی تند تر از آهسته دویدن ریتم خاصی در انجام به عضلات بدن می دهد و سبب می شود عضلات به حالت منظمی انقباض و انبساط پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین ورزش برای سلامتی و کاهش وزن «دویدن» است

بهترین ورزش برای سلامتی و کاهش وزن «دویدن» است