مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 14:002023-11-06اقتصادي

توسعه صنعتی بدون همراهی دستگاه های خدمات رسان امکان پذیر نیست


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس با بیان اینکه توسعه صنعتی و ایجاد اشتغال پایدار در شهرک های صنعتی بدون حمایت و همراهی دستگاه های خدمات رسان امکان پذیر نیست، - ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس با بیان اینکه توسعه صنعتی و ایجاد اشتغال پایدار در شهرک های صنعتی بدون حمایت و همراهی دستگاه های خدمات رسان امکان پذیر نیست، گفت: تحقق این امر مستلزم یاری و کمک همه دستگاه ها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمصطفی هاشمی امروز، 15 آبان در جلسه بررسی مسائل و مشکلات برق شهرک ها و نواحی صنعتی واقع در حوزه شرکت توزیع برق شیراز گفت: توسعه صنعتی و ایجاد اشتغال پایدار در شهرک های صنعتی بدون حمایت و همراهی دستگاه های خدمات رسان امکان پذیر نیست و تحقق این امر مستلزم یاری و کمک همه دستگاه ها است.

وی با بیان اینکه درحوزه شرکت توزیع برق شیراز زمینه تأمین برق و برق رسانی به شهرک های صنعتی به عنوان یک زیرساخت اصلی و مهم در تولید و صنعت، شاهد وجود تعامل و همکاری و هم افزایی هستیم، افزود: در یک سال گذشته اتفاقات خوبی رخ داده که نتیجه مهم آن رفع مشکلات صنعتگران در زمینه تأمین برق است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس با اشاره به ظرفیت های بند م تبصره 15قانون بودجه امسال که بر اساس آن برق رسانی به شهرک های صنعتی را در تعهد شرکت توانیر قرار داده و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه صنعتی بدون همراهی دستگاه های خدمات رسان امکان پذیر نیست

توسعه صنعتی بدون همراهی دستگاه های خدمات رسان امکان پذیر نیست