مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 12:302023-11-08اقتصادي

شهرداری لواسان از دادن اطلاعات خانه های لوکس امتناع کرد


رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور از برنامه نظام مالیاتی برای شناسایی یک درصد از ثروتمندان جامعه و بررسی عملکرد مالیاتی آنها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، سید محمد هادی سبحانیان در جمع فعالان رسانه از برنامه نظام مالیاتی برای شناسایی یک درصد از ثروتمندان جامعه و بررسی عملکرد مالیاتی آنها خبر داد.

رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور اجرای قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان را یکی از مهمترین و پیچیده ترین پروژه های تحولی اقتصادی کشور دانست و گفت: اجرای این طرح بزرگ نیازمند هماهنگی و همراهی همه حاکمیت است.

سبحانیان کمک رسانه ها برای به ثمر رسیدن این طرح تحولی را بسیار مهم دانست و بیان داشت: معتقد هستم هر کار تحولی بخواهد در کشور صورت بگیرد، حتما به کمک رسانه نیازمند است.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی با تأکید بر لزوم همراهی رسانه ها با روابط عمومی سازمان امور مالیاتی جهت فرهنگ سازی و اطلاع رسانی مالیات در جامعه، گفت: بعضی از مسیرها و گلوگاه هایی که در فرآیندهای بروکراتیک و اداری بسته است را حضور رسانه ها باز خواهد کرد.

وی به عنوان نمونه از امتناع شهرداری لواسان برای دادن اطلاعات خانه های لوکس به سازمان امور مالیاتی خبر داد و گفت: نظام مالیاتی بدون اشراف اطلاعاتی نمی تواند وظیفه اش را به خوبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری لواسان از دادن اطلاعات خانه های لوکس امتناع کرد

شهرداری لواسان از دادن اطلاعات خانه های لوکس امتناع کرد